luni, 6 mai 2013

fucking off, fucking me

Cel mai important în viața asta pentru mine este: adevărul, sinceritatea și respectul, mă rog, se cam includ unele în altele, dar ele au un mare rost în viața asta de rahat, pe care tocmai am aflat ca o duc.
Tare mult timp am sperat că am realizat ceva în viața asta, da se vede că pe naiba.
Un adevăr crud, dureros în același timp așteptat, mă face să mă îndoiesc de fericirea mea precum și de realizările avute pînă acum.
Viitorul ista nu mai știu cum sună, nu mai știu ce culoare are. În ultimul timp am făcut lucruri care nu prea mă caracterizează (așa credeam eu) da se vede că am să mă apuc să ”le ptactic” intensiv, căci doar ele mă fac să scap de stresul care e mereu prezent.
Băieții, ce vor băieții: ei vor sex no-limit și mai ales neprotejat. Da cum în chelea măsîi să te duci să te freci cu unul de 25 de ani care fierbe hormonii în el și a mai și recunoscut că se duce la femei (că pe el fetele nu îl satisfac), plus faptul că nu se protejează și nici cu tine nu vrea să se protejeze. Pe de o parte stai și zici, du-l dracului că poate nu mai iau nici o boală, poate o fi ok, da în același timp te cam ia groaza cînd te gîndești ce îți poate transmite.
 Fuck this! Asta e viață? Pizdeț cît de mult poate să mă doară acest lucru. Defapt mă doare mai tare faptul că dacă am să fiu a lui, am să fiu și înșelată, asta vine la pachet, cică bonus. Să-mi bag piciorul, de ce mi-e mie frică tocmai de asta nu scap, și în general în materie de iubiți o cam dau în bara, cam e inversul la ceea ce-mi doresc și cam este tot ceea de ce mi-e frică mie. Nu am vrut niciodată să am o relație la distanță și tocmai hopa că se întîmplă. Nu am vreau să mă împiedic de faptul că am să fiu nevoită să îl împart cu alt cineva și tocmai asta mă așteaptă. Fuck this, fuck all this moments, this feelings.
Cel mai grav e faptul că nu știu dacă pot schimba ceva, dacă pot să aleg pe alt cineva. M-am convins că nu pot din exemple concrete și tocmai sunt nevoită să înfrunt dar mai degrabă să accept această realitate.
Stau și mă uit dintr-o parte și îmi zic că viața asta nu e pentru mine, da tocmai asta văd peste cel mult două luni. Cum o să suport eu toate aste, ideie nu am, nu mă pot gîndi la aceste consecințe, cu părere de rău. Auzisem undeva că nu poți schimba bărbatul. Sexul puternic nu se schimbă după cum ar vrea sexul frumos, însă învers se poate. Acum da cred și eu că nu poți schimba firea unui bărbat, îl poți face doar să înțeleagă unele lucruri, în caz că ai dreptate și apoi corectarea vine de la sine.
 Încotro or să meargă toată situația asta eu nu știu...este unicul lucru unde nu vreau să întervin și doar am misiunea de a reacționa. Nu știu cît de drepte pot fi deciziile mele da sper eu din toată inima să nu regret nimic
Sper eu să existe respect, încredere și adevăr, nu știu ce poate schimba cel din urmă, da știu că în urma faptului că am să cunosc adevărul a tot ceea ce se întîmplă cu persoana, dar mai ales corpul lui, am să pot să resping sau să păstrez lîngă mine acest om.

4 comentarii:

  1. Îndoială

    Că ne-am iubit – nu-i nici o îndoială
    Că ne iubim – ne îndoim puţin…
    Căci poate că stupida plictiseală
    Ne-a strecurat în suflete venin.

    În veacul strâmb şi plin de umilinţe
    Şi ros de piedici şi-ncercări groteşti,
    Lipsit de sensuri, taine şi credinţe –
    E tot mai greu şi tragic să iubeşti.

    Şi totuşi, plin mi-e sufletul de tine
    Iar inima mea bate-n pieptul tău…
    Dar nu mai ştiu de asta-i rău sau bine –
    Şi tot mai des mă simt meschin şi rău.

    Mă arde-n noapte aspra întrebare
    De-i dragoste-ntre noi sau doar un joc…
    De nu cumva ne minţim cu ardoare –
    Şi-i aşteptăm sfârşitului soroc.

    Ce trist ar fi să fie doar minciună
    Să fim doar jalnici şi banali bufoni!
    În lumea asta – plină de ranchiună –
    Pe tabla ei de şah să fim pioni.

    …Că ne-am iubit – nu-i nici o îndoială
    Că ne iubim – ne îndoim puţin…
    Dar poate-i doar o simplă bănuială –
    Căci dragostea-i şi miere şi pelin…

    RăspundețiȘtergere
  2. ana, da-l dreacului, nu-ti trebuie asa un porc...daca tii la sanatatea ta si vrei sa ai o familie sanatoasa pe viitor, ai grija de tine si sanatatea ta...cu unu ca asta la sigur faci HIV/SIDA

    RăspundețiȘtergere
  3. aha, e asa usor de spus da-l dracului, pe cind aceste lucruri se transformă nu in necesităti sexuale ci în unele legate de suflet. Cel mai bun DUREX

    RăspundețiȘtergere