luni, 29 aprilie 2013

deferent things, deferent mind

... stau acum și mă uit la lume: ce postează, cum postează, de unde postează, cu cine postează...! Văd în lumea asta un evoluționism, ceva ce se reface și ajunge la ceva complex și plin de importanță. Văd lumea cum se schimbă: vine, pleacă, se mărită, se desparte, se tunde, se schimbă, se întoarce și iar o ia de la capăt. Văd oameni fericiți ce se bucură de viață, văd oameni împliniți ce storc tot sucul dintr-o portocală dimineața, pentru a se simți cît mai fresh.
Vara, vine vara! Unul dintre cel mai așteptat anotimp, cel mai nebun și free pentru toți. Nu știu dacă am să am parte de o vară pe cinste anul acesta da știu că o să-mi fie dor de cea de anul trecut. Mă rog, memories, ce vor fi mereu în căpușorul meu.
Stau și privesc dintr-o parte și mă bucur invidiind lumea asta atît de fericită. Mă bucur pentru oamenii care știu să trăiască liber și care fac ce îi taie capul oricînd și oriunde.
Agreez amicii ce știu să renască din cenușă cu propriile-și forțe, amicii ce dobîndesc foarte mult curaj de a o lua de la capăt și de a nu pune bețe în roate celorlalți.
Săptămîna asta am învățat lucruri ce m-au uimit, lucruri ce mă fac să merg mai departe fără să întorc capul în urmă, fără șă chiș ochii și să mă plîng pe umărul unora. Ca atare știam eu demult aceste lucruri, da ieri m-am convins mai mult. Trăiește clipa, pentru mine cam nu există ci există mai mult ai grijă ce faci să nu dăuneze.
Offf trecutul ista. Aș fi vrut să fiu amnezică și să nu fi știut nimic ca s-o pot lua de la capăt, dar așa acest lucru mă face să renunț să mai încerc.
Am învățat că o femeie trebuie să aibă o coloană vertebrală și să nu întoarca capul la fel ca băieții după fufe. O femeie trebuie să aștepte momentul potrivit, să intrige, să dețină controlul, să întoarcă ochii nu și capul.
Ori de cîte ori am încercat să fac eu primul pas, o brînză, că nu mi-a reușit niciodată. Apoi deamu gata, de azi nimic mai mult. Stau eu pe locul meu frumusel și doar am să trimit feedback, că pur și simplu poate nu mă duce capul să fiu the first, sau poate nu ar trebui să steie în firea unei femei. Mă rog, eu mereu am fost pe locul doi, așa că, pe doi am și să stau.
 O femeie trebuie să fie aleasă, nu să aleagă, o femeie rămîne a fi o doamnă ce trebuie respectată și apreciată pentru ceea ce dobîndește.
Hai să postăm tot felul de lucruri mărunte sau majore și să facem lumea mai frumoasă. Să ne bucurăm de ceea ce avem și să facem lucruri pentru a dobîndi mai mult. Să lăsăm trecutul cu amprentele lui acolo unde fost și să învercăm să schimbăma atît prezentul cît și viitorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu