duminică, 28 iulie 2013

Oameniii din viata nostra

Nimeni nu poate trai singur, oricit de independenti nu am fi oricum avem nevoie de cineva pentru a ne oferi ajutorul.
De-a lungul vietii intalnim oameni care isi lasa o amprenta destul de puternic in vietile noastre, dar se regasesc si oameni care sunt pur si simplu intamplatori, care "cad" la momentul potrivit de undeva de sus, ne ajuta sa iesim din anumite stari si apoi pleaca de parca nici nu au existat.
Asa se face ca pe parcusul a 22 de ani am avut si eu partea de mai multi oameni in viata mea, oameni care m-au ajutat in cele mai multe cazuri. Oamnei de care m-am indragostit, oameni la care am tinut extrem de mult si ei nici macar nu au observat. Fete care le-am crezut prietene si pina la urma s-au dovedit a nu fi. Oameni maturi de la care am invatat multe lucruri, am invatat sa fiu si eu Om.
Intrebarea mea cea mai mare este De ce Dumnezeu intersecteaza cararile, le suprapune oarecum, le batatoreste si apoi le desparte instantaneu? Uneori am impresia ca prin prezenta anumitor oameni linga sufletul meu nu fac decit sa sufar si tot de atitea ori ma contrazic pentru ca Ele (persoanele) imi dau puteri de a merge mai departe, de a crede in ceva, de a depasi momente, de ai folosi ca un fir de ata atunci cind nimic nu mai are rost si nu am de ce ma mai tine pentru a continua drumul. Ei m-au calit. Ei m-au invatat sa ma ridic, iar fara de Ei viata mea ar fi fost nimic.
Sufer pentru oamenii care nu au nici un rost in viata mea care stiu ca maine vor pleca fara sa se mai intoarca si ma intreb de ce sunt atit de proasta, da in acelasi timp observ ca aceste dureri de suflet ma fac mai invincibila, pentru ca ce nu ma omoara ma face mai puternica.
Unicii oameni prezenti mereu sunt cei din familie, insa familia nu este tot timpul cu tine, odata plecata de linga ei, ii pierzi. Sociabilitatea de care dau dovada este un exemplu elocvent ca imi pot face usor prieteni de ocazie, pe un anumit timp, care la un moment dat ajung in virful piramidei numita Persoane Importante si tot atit de repede ajung jos la baza, la colectia de Cunostinte.
Ma resemnez cu gindul ca vor mai exista o multime de astfel de persoane si niciodata nu uit de cele vechi. Prietenii vechi sunt cei mai buni defapt, restu fac parte din peisaj, din rutina. In cele mai grele clipe totusi ma gindesc la cei ce au colindat cea mai mare parte din viata mea, cei ce au stat ani in sufletul meu si inca nu au plecat cu toate ca fizic nu Mai exista nici un contact.
 Persoanele bune si cu adevart importante sunt cele ce rezista in timp, pentru ca o relatie o desface si in acelasi timp o poate intretine doar Timpul - restul, Trecatori prin lumea mare!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu