duminică, 15 mai 2016

Lumea te face, lumea te desface

Bună, am revenit aici. M-a apucat dorul de a scrie. M-a apucat dorul de a mă împărtăși, m-a apucat dorul...
S-au întâmplat o grămadă de lucruri de când nu am mai scris. S-au adunat un milion de gânduri, dar cel mi important am fost fericită și un pic sănătoasă.
L-am întâlnit pe El. Unicul și responsabilul de ceea ce am ajuns azi. Am fost activă, curajoasă și dornică de a trăi din plin viața. Dar astăzi am o dorință,vreau să renunț. Să renunț a mă expune lumii. Să trăiesc în lumea mea doar cu El. Mă gândesc să nu mai deschid contul de facebook, sa nu mai public nimic și doar să răspund la telefon sau să îmi sun părinții.
Durerea pe care ți-o provoacă lumea e mai grea și mai dureroasă decât să iți scoată stomatologul o rădăcină de măsea fără anestezie. Durerea pe care ți-o provoacă lumea îți rănește sufletul, iar sufletul rănit fie că se retrage fie că rănește și el alte suflete. Cât de rea poate fi lumea? Îmi este destul de greu să îi înțeleg pe cei ce își bat joc de oameni fără să cunoască adevărul. Detest mincinoșii și pe cei ce bârfesc sau judecă.
Gândul de a-mi pune lacăt la vizuina mea mă depășește deja. Având în vedere că trebuie să mă mut într-un oraș unde nu am cunoscuți o să îmi fie destul de ușor. Sper să și reușesc. Am cunoscut de curând un om. Un om ce a avut greutăți în viață dar, a știut cum să treacă prin ele. Un om ce mi-a spus că nu contează lumea de afară, contează doar lumea ce stă în aceiași cameră cu tine.
Cu ceva zile în urmă am avut un concurs, pe care l-am câștigat, am fost prima ba chiar și chiar de am venit acasă cu o diplomă în mână oricum sufletul meu era rănit. Acea diplomă a fost dedicat unora, unora cu literă mică și fără nici un sens. Constituția capului meu este făcută ca anume astfel de lucruri să mă deranjeze, să mă mănânce și să mă stoarcă de energie. Îmi e greu să îmi revin pentru că am fost călcată pe o rană ce nu o pot ascunde, pe o rană ce ma chinui să o tratez și la propriu și la figurat.
O să mai scriu, pentru că mi-a fost dor, o să mai scriu pentru că e o metodă de a da viață gândurile mele, trăirilor, lucrurilor triste dar și succeselor mele.
 V-am cuprins!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu